Grilldax ! (:

jag har inte hunnit skriva så mycket här eftersom att det har varit fullt upp hela tiden och det har hänt en massa saker, men de som e värt att ta upp här är typ den 14e när jag var vid växjö sjön och grillade med jennie (: Så var Emil, Jelena & --- med oss :D ! haha vi gjorde egen marinad som var helt svart, här kommer lite bilder (:

Jelena & Jag, jobbigt med solen kanske xD


GrillmästarN(A) XD

myysigt :D

hihi (: nästan hela gänget.

Grilldax nr 2 ! :D
16 april. Pappa & min bror är ju i stockholm. Så jag fick för mej att grilla eftersom det var så fint väder :D Så Jennie kom och höll mej sällskap men vi fattade inte riktigt, men sen kom christian som tur var och hjälpte oss lite ^^




två muppar :D


fick inte upp tändvätskan så fick gå & fråga om hjälp av dom andra som grillade^^

Christian hjälpte att rulla in grillen efteråt :D !

Trackback
RSS 2.0